Primeri, vaje in simulacije.
Knjiga je primerna za vse, ki se ukvarjajo s komunikacijo, oblikovanjem teamov oziroma kadrovanjem, saj jih nauči prepoznati druge kulture in z njimi komunicirati.
Hofstedejeve raziskave poslovne kulture so postale klasika. Z globalizacijo sveta njihov pomen še narašča. Pomaga razumeti medkulturno komunikacijo v poslovnem svetu, med turisti in domačini in tudi neosebno komunikacijo s pomočjo medijev.
Pričujoča knjiga vedenje o medkulturnih razlikah in medkulturnem komuniciranju še poglobi. Od vprašanj, kako opisati in pojasniti medkulturne razlike, preide k metodam usposabljanja za prepoznavanje teh razlik in njihovo obvladovanje. To stori s pomočjo številnih življenjskih primerov iz mednarodnega prostora.
Avtorji: Geert Hofstede, Paul B. Pedersen, Gert Jan Hofstede, Matjaž Juričak (prevod), Robert Cazinkić (lektura)
Število strani: 246
Leto izdaje: 2006
Dimenzije: 15.3 x 21.7 x 2.3 cm
Vezava: Trda
Zalozba: eBesede d.o.o.
Jezik: slovenski
ISBN: 9789619175118